Ağır Sözler

Ağır Sözler

Durum Sözleri, Kısa, Yeni, Güzel.. 2017

Daha fazlası için tıklayın


  • Maaşın ne kadar çok olursa olsun, naaşına bir parça pamuk yetiyor.
  • Hayatta güvendiğim sadece iki kişi var. Birisi kendim, diğeri ise sen değilsin.
  • Bence dünyada en adil dağıtılmış şey akıl, çünkü kimse kendi payına düşenden şikayetçi değil..
  • Hep ulaşılabilir olduk, ne zaman gelseler samimiyetle karşıladık. Neden kaybettik diye düşünmeye gerek yok artık.
  • Kimi arasam sen yaşıyon mu yaa diyor. Bir değil iki değil. Olum bak gerçekten öldüm de söylemiyorsanız bir daha konuşmam.
  • Normal şartlarda iyi biriyim de, şartlar her zaman normal değil.
  • Hayat bize yeşil ışık göstermese de olur zaten kırmızıda durmuyoruz.
  • Sabrımı sınıyon iyi hoş güzel de! Sonsuz diil hani bil istedim.
  • En sevdiğim söz; BAKARIZ. Ucu açık, kafama göre, işime nasıl gelirse, canım ne zaman isterse, belki olur, belki olmaz.
  • Ruh eşim benden salak herhalde. Hadi ben seni bulamadım. Peki sen niye beni hala bulamadın?
  • Artık hayatımdaki insanlar hata yapınca ‘bu da aynıymış geç’ diyorum üzülme kotamı fazlasıyla doldurdum çünkü.
  • Suskunluğum asaletimden falan değil gerizekalılara laf anlatmaktan yoruldum bunaldım sıkıldım.
  • Küfür ağzıma yakışmıyor olabilir ama hakedenin üzerinde mükemmel duruyor.
  • Senden beni çok sevmeni beklemiyorum. Sadece hep sev, bu bana yeter.
  • Geçsin şu zor günler, artık geçsin. Buraya yazmaktan başka yapabilecek hiçbir şeyim kalmadı ne olur geçsin. Lütfen.
  • Ve biliyorum ki sen kalbimi ne kadar paramparça edersen et, ben hep seni güzel anılarımızla hatırlayacağım.
  • Unutacaksınız arkadaşlar, her şeyinizi verdiğiniz insanın sizi geride bırakıp başkasıyla gülerken gördüğünüzde unutacaksınız.
  • Başka biri olmaya çalışmak, kendinizi harcamaktır.
  • Ya av olacaksın, ya da avcı! Ama asla Avı, avcıya götüren köpek olmayacaksın!
  • Aslında ben seni olduğun gibi kabul ederim de; “Sen olmamışsın.” sıkıntı orada.
  • Hakkımda konuşmadan önce, hakkınızda bildiklerimi hatırlayın!
  • Ben seni kalbin atsın diye Sevdim. G*tün kalksın diye değil!
  • Artık herhangi bir hayale kucak açamayacak kadar yorgunum..
  • Ne zaman mutlu olmaya kalksam otur diyor yalnızlığım, otur..
  • En içten kahkahalarınızı atarken bir anda suskunlaşıp, boğazınızın düğümlenmesine neden olan insanları asla affetmeyin!

2 Comments

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.